Zece specialisti, o locatie potrivita pentru inceput, mostenirea unei meserii si produse pe masura unor clienti foarte pretentiosi sunt ingredientele care au stat la baza retetei de succes pe care au gandit-o fondatorii brandului Tata si Fiul, scrie revi
Astazi, atelierul de moda pornit dintr-o hala a fostei fabrici de textile APACA a ajuns la cinci magazine, intrand in concurenta cu jucatori precum Steilmann, Bigotti sau No. 36.
La acestea se mai adauga inca cinci magazine care servesc toate categoriile pietei de textile, iar in total afacerile anuale ajung la aproape 1 milion de euro. Zece specialisti, o locatie potrivita pentru inceput, mostenirea unei meserii si produse pe masura unor clienti foarte pretentiosi sunt ingredientele care au stat la baza retetei de succes pe care au gandit-o fondatorii brandului Tata si Fiul, scrie revi
Astazi, atelierul de moda pornit dintr-o hala a fostei fabrici de textile APACA a ajuns la cinci magazine, intrand in concurenta cu jucatori precum Steilmann, Bigotti sau No. 36.
La acestea se mai adauga inca cinci magazine care servesc toate categoriile pietei de textile, iar in total afacerile anuale ajung la aproape 1 milion de euro.