Cross Golf, fratele mai mic al lui Tiguan
Este ceva mai mare decât un Golf obişnuit. Mai încăpător. Şi pentru că este varianta Cross Golf, este şi mai arătos. Este fratele mic al lui Tiguan, numai că nu are 4x4. Aşa că dacă oscilaţi între un Golf Plus şi Cross Golf, noi îl recomandăm pe al doilea.
Motorizările sînt suficient de variate. Două pe benzină şi două pe motorină. Maxim 140 CP. Noi am mers cu un 1.9 pe motorină şi primul lucru pe care l-am remarcat la motorul de 105 CP a fost sprinteneala... ieşită din comun. Cuplat la o cutie DSG - unde poţi schimba rapoartele manual sau automat, clasic sau sport, motorul se mişcă realmente incredibil.
SIGURANŢĂ. Dar să vorbim despre Sindromul Şoferului din Golf. Că aşa l-am botezat. Sentimentul este acela de siguranţă deplină. O maşină deja clasică, ajunsă la a cincea generaţie şi care reuşeşte să arate şi bine, în special dotărilor sportive din clasa Cross.
Interiorul este însă acelaşi ca la Golful "obişnuit" şi poate-poate ne-am fi dorit ca unele elemente să fie uşor schimbate. Butoanele sînt acolo unde te-ai obişnuit să le găseşti. Funcţionează impecabil - totul este sub control.
Noi am testatMotorizare: 1.9 TDI/105 CP
Cutie: DSG
Viteză maximă: 176 km/h
Acceleraţie: 0-100km/h: 12,1 s
Consum: 4,8/5,6/7,1 l
Preţ DDP: 23.117 euro
NewsYAMAHA. În cadrul Salonului Moto şi Accesorii 2008 care se desfăşoară în perioada 17-20 aprilie la Complexul Prisma, Motodynamics România va prezenta în premieră cele mai noi modele Yamaha. Pasionaţii cailor putere pe două roţi vor putea admira noua Yamaha YZF R6 (foto), dar şi modelul WR250X. Echipat cu cea mai avansată tehnologie, abordînd un design minimalist şi agresiv alăturat unui motor fenomenal şi complet