Zeci de mii de bucureşteni şi nu numai au invadat zona comercială Băneasa, ieri după-amiază, blocând circulaţia din nordul Capitalei Ieşirea din Capitală spre DN1 a fost sugrumată de
Zeci de mii de bucureşteni şi nu numai au invadat zona comercială Băneasa, ieri după-amiază, blocând circulaţia din nordul Capitalei
Ieşirea din Capitală spre DN1 a fost sugrumată de maşinile care încercau să ajungă la Băneasa Shopping City, cel mai nou mall din Bucureşti. Chiar şi spre seară, cu greu găseai un loc de parcare în incinta complexului comercial.
Băneasa Shopping City, cu cei aproximativ 85.000 de metri pătraţi, surclasează ca suprafaţă mallurile din Vitan şi Drumul Taberei. În complexul comercial au fost aduse pentru prima dată în România, branduri de renume: Peek & Cloppenburg şi Inditex Group, cu Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Zara Home şi Oysho. De altfel, curiozitatea a fost şi principalul motiv pentru care ieri, la deschiderea oficială de la ora 14.00, câteva zeci de mii de oameni au invadat complexul comercial.
"Sunt din Urziceni, dar am venit special la Bucureşti ca să vizitez mallul. A fost destul de dificil să ajung aici, dar m-am gândit că în weekend va fi chiar mai aglomerat", a spus Andreea Oanţă, unul dintre primii vizitatori de la Băneasa Shopping City.
Zona de restaurante, cea mai căutată
Deşi cam toate magazinele care şi-au deschis ieri uşile clienţilor au practicat tot felul de promoţii, special pentru acest weekend, food-court-ul a fost cel mai aglomerat. Acesta este întins pe trei nivele, iar premierele notabile pe acest segment sunt Burger King şi Nordsee. Reprezentanţii Băneasa Shopping City spun că numărul vizitatorilor a depăşit cu mult estimările.
De asemenea, în acest weekend şi până de Paşte este aşteptat un număr foarte mare de clienţi. "Avem evenimente care se desfăşoară în fiecare corner, de