MANEVRA. Desi, in urma cu un an, telefonul de serviciu al primarului Adriean Videanu era afisat pe site-ul primariei, intre timp a disparut Ascunse. Desi facturile sunt platite din bani publici, alesii se feresc sa fie "deranjati" de cetatenii care au tot felul de probleme
Bogdan Cotiga
Primaria Capitalei si cele de sector sunt vizitate, lunar, de mii de cetateni care solicita informatii de la birourile de relatii cu publicul. Cu toate ca exista o lege a accesului liber la informatiile publice, foarte multi locuitori ai Bucurestiului asteapta luni intregi pentru a primi un raspuns. Pe de alta parte, multe dintre nemultumirile bucurestenilor cauzate de aceste amanari s-ar rezolva daca ei ar putea discuta direct cu cei care ii conduc. In urma cu aproape un an, numerele de telefon de serviciu ale primarului Adriean Videanu si ale consilierilor municipali se puteau gasi pe site-ul primariei. Ulterior, pe motiv ca nu intra in categoria informatiilor de interes public, acestea au fost scoase de pe site. Nici primarii de sector nu si-au facut publice telefoanele de serviciu. "S-a incalcat dreptul cetateanului la informare. Chiar daca oamenii vor sa te injure pentru ce ai facut, ei trebuie sa aiba posibilitatea sa o faca. Pentru asta platesc taxele", ne-a spus consilierul municipal Victor Adir. Pana cand alesii vor decide din nou ca pot fi "deranjati" de cei care i-au votat, locuitorii Capitalei trebuie sa mai astepte pana ce vor vedea o rezolvare la nemultumirile lor.
MANEVRA. Desi, in urma cu un an, telefonul de serviciu al primarului Adriean Videanu era afisat pe site-ul primariei, intre timp a disparut Ascunse. Desi facturile sunt platite din bani publici, alesii se feresc sa fie "deranjati" de cetatenii care au tot f