La 33 de ani, Ileana Pescariu a devenit manager şi partener al uneia dintre cele mai puternice companii care acţionează în sfera comunicării digitale din Europa. Sursa: Vlad StănescuSursa: VIVASursa: Marius Bărăgan/ONE
1 /.
Ideile pe care le furnizează Ileana Pescariu împreună cu echipa sa clienţilor iau naş- tere în sediul unei vile elegante din zona centrală a Bucureş tiului. Te-ai aştepta ca interiorul unei companii de publicitate să semene cu o navetă spaţială, să aibă decoraţiuni din sticlă şi metal şi să fie dotat cu aparatură electronică hi-tech. Însă birourile sunt decorate simplu, în roşu, alb şi negru, iar pereţii sunt acoperiţi cu fotografii ale vedetelor autohtone.
Omul potrivit, la locul potrivit
La sfârşitul anului 2007, Ileana Pescariu a acceptat o nouă provocare în carieră, aceea de a se ocupa de o companie de publicitate nou-intrată pe piaţa românească, concentrată pe comunicarea digitală. Tranziţia i s-a părut mai uşoară atunci când echipa cu care lucra la „Publicis Dialog“ a decis s-o urmeze la noul loc de muncă - agenţia „Wunderman“. „Am fost omul potrivit, la locul potrivit şi la momentul potrivit. A fost o conjunctură favorabilă pentru toată lumea.
Eu eram într-un moment în care din diverse motive voiam să merg într-o altă etapă şi voiam să intru în sfera digitală. Simţeam că pot mai mult decât făcusem.
Am primit oferta de la pre- şedinta grupului Young&Rubicam, care voia să aducă franciza «Wunderman» în România şi nu ştia cine o să se ocupe de ea. Trecerea s-a produs într-un timp-record, iar lucrurile s-au legat foarte repede. Decizia, negocierea şi obţinerea francizei s-au întâmplat în două săptămâni, atât logistic, cât şi din punct de vedere al semnării actelor. Clienţii ne-au urmat, s-au semnat contracte, s-au utilat birourile etc., în timp ce eu făceam o emisiune la telev