O agentie de turism necesita o gama extinsa de produse, facilitati si capacitati organizatorice. Pentru ca este mai simplu sa intri in afaceri avand un know-how si un nume in spate, agentia Perfect Tour lanseaza francize in turism, costul intrarii intr-o astfel de franciza fiind de 2.500 de euro, conform reprezentantilor agentiei.
“Avem un target stabilit la 100.000 de euro pentru primul an de activitate al francizatului. Acest obiectiv va fi reevaluat anual ”, a declarat, pentru Wall-Street, Cristina Barsan, manager retea Perfect Tour.
Franciza ofera avantajul de a utiliza numele Perfect Tour, know-how-ul si tehnologia aferenta, sistemul de rezervari si suportul agentiei. Francizatul beneficiaza de exclusivitate teritoriala, sistem integrat performant pentru front si back-office, acces la sistemul de rezervare pentru tour-operatori, acces la wholesalerii Hotelbeds si Gulliver's Travel (GTA), utilizarea serviciului CRM (Customer Relationship Management) si avantajul de a folosi site-ul comun www.perfect-tour.ro.
Suportul agentiei include si accesul la baza de oferte turistice cu rezervari in timp real, training-ul personalului si promovarea si comunicarea ofertei agentiei prin diverse printuri, machete si participari la targuri de profil. Aproximativ 10% din taxa lunara, care depinde de conditiile de negociere ale contractului, este directionata catre bugetul de marketing si publicitate, a mai spus Barsan.
Agentia poate oferi si suport financiar, cu o posibilitate de creditare pana la 30 de zile. Conditiile minime de intrare in sistemul de franciza sunt detinerea unui spatiu in proprietate, sau in chirie, pozitionat central sau ultracentral pentru a asigura un vad comercial. Spatiul trebuie sa aiba o suprafata de minim 30mp, vitrata de minim 6mp liniari.
Nu in ultimul rand, trebuie indeplinite conditiile de licentiere a agentiei