Mai mult de 100 de milioane de utilizatori din Statele Unite isi vor folosi telefoanele mobile pentru a efectua servicii bancare, pana in 2012, conform unui studiu realizat de Javelin Strategy and Research, citat de Business Week.
Consumatorii din Statele Unite nu au fost foarte interesati de efectuarea serviciilor bancare cu ajutorul telefoanelor mobile, de-a lungul anilor, mai ales din cauza incertitudinii sigurantei informatiilor personale.
Asfel, daca in 2008 vor exista doar 10 milioane de utilizatori ai acestui serviciu, numarul lor se va mari de zece ori in urmatorii cinci ani, relateaza eMarketer.
Mai mult, aproximativ 41 de milioane de consumatori din Statele Unite vor intreprinde activitati de banking prin intermediul telefoanelor mobile, la cel putin fiecare 90 de zile, pana in 2012, arata un alt studiu despre serviciile bancare mobile intocmit de TowerGroup.
Asadar, daca anul trecut numarul celor care efectuau tranzactii bancare prin telefoanele mobile era de 1,1 milioane de utilizatori, pentru acest an, cifra acestora va urca la 4,6 milioane de utilizatori.
Din 2009, cifra utilizatorilor care vor folosi serviciul de mobile banking cel putin o data la 90 de zile, va fi de 10,4 milioane de utilizatori, iar in 2012 de 40,9 milioane de utilizatori.
In plus, un sfert dintre utilizatorii serviciilor de banking online, chestionati in aceasta luna de comScore, au declarat ca sunt interesati, deopotriva, si de serviciile de mobile banking, scrie eMarketer.
“Majoritatea jucatorilor bancari de talie inalta sunt constienti de faptul ca serviciile intreprinse de consumatorii lor devin tot mai importante pe aceasta piata competitiva, drept pentru care au inceput sa investeasca tot mai mult in serviciile online si in mobile banking”, a afirmat Brian Jurutka, vicepresedinte comScore.
Ponderea celor care sunt interesati de re