Parcari pline, restaurante neincapatoare, promotii, branduri noi, cozi la casele de marcat si zeci de mii de oameni in mai putin de 32 de ore. In primele trei zile de la lansarea primului mall din nordul Capitalei, Baneasa Shopping City, estimarile managerilor centrului comercial au fost depasite: media pe zi in ceea ce priveste numarul de vizitatori este de 40.000, dublu fata de asteptari.
"In acest weekend in Baneasa Shopping City au intrat peste 120.000 de oameni, adica circa 40.000 de vizitatori intr-o zi, dar asteptam ca fluxul sa fie si mai mare in saptamana care urmeaza, mai ales ca aceasta coincide cu perioada Pastelui", a declarat pentru ZF Ali Ergun Ergen, administrator and retail development manager in cadrul Baneasa Shopping City.
Vizitatorii au sosit inca de la primele ore de la deschiderea a ceea ce promite a fi cel mai mare mall din Romania. Dupa ce au intrat pe culoarele sale, atentia
le-a fost captata de promotiile cu care i-au intampinat magazinele de imbracaminte si incaltaminte. A fost suficient ca multi sa uite de zecile de minute in care au cautat un loc de parcare. "Am ajuns la 14:30 si nu am gasit niciun loc unde sa-mi parchez masina in jurul mallului, nici la IKEA si nici la Carrefour, asa ca am facut cateva ture", spune Mihaela E., unul dintre vizitatori. Ea povesteste ca a stat aprope cinci ore la mallul din Baneasa si abia a reusit sa parcurga parterul, timp in care a mers in magazine, a probat haine si a baut o cafea.
Magazinele care au afisat promotii si oferte speciale au fost pline, timpul petrecut la casele de marcat ajungand si la 30 de minute. "Pentru prima data am vazut barbati neinsotiti care probau haine sau care stateau la casa cu hainele pe mana. In magazine ca Peek& Cloppenburg sau Humanic se astepta la casa si o jumatate de ora", explica Mihaela E.
Unii vizitatori au fost nemultumiti de faptul ca