Agentia Speed Promotion s-a transformat in "Godmother" in urma unui proces de rebranding initiat la sfarsitul anului trecut. Prin acesta, agentia a urmarit sa-si regandeasca strategia, inclusiv prin restructurarea echipei in linii de business stabilite in functie de expertiza fiecarui membru. Procesul s-a suprapus cu retragerea lui Dorin Boerescu de la conducerea companiei, el infiintand in prima parte a anului, alaturi de Alex Visa, o noua agentie de interactive, Hyperactive.
In procesul de repozitionare Godmother apeleaza la imaginea sexy a echipei sale si marseaza pe elementul de "magie" a publicitatii. Agentia foloseste sloganul "professional hocus-pocus" in comunicarea sa, axata pe ideea ca este cea mai noua agentie de innovative de pe piata autohtona. Godmother ofera solutii de creatie, evenimente si productie neconventionala.
Intr-un comunicat de presa remis de agentie, aceasta precizeaza ca isi incepe activitatea cu un portofoliu de clienti noi - Agip, Stenyon, COS -, ce completeaza portofoliul detinut de Speed Promotion si care include Energy Holding, Midocar si Agricover.
Agentia va fi codusa de Valentin Vacarus in calitate de managing director si Ana Negoita - creative director. Agentia Speed Promotion s-a transformat in "Godmother" in urma unui proces de rebranding initiat la sfarsitul anului trecut. Prin acesta, agentia a urmarit sa-si regandeasca strategia, inclusiv prin restructurarea echipei in linii de business stabilite in functie de expertiza fiecarui membru. Procesul s-a suprapus cu retragerea lui Dorin Boerescu de la conducerea companiei, el infiintand in prima parte a anului, alaturi de Alex Visa, o noua agentie de interactive, Hyperactive.
In procesul de repozitionare Godmother apeleaza la imaginea sexy a echipei sale si marseaza pe elementul de "magie" a publicitatii. Agentia foloseste sloganul "prof