Nu se mai poartă obiectele pe care „ţipă“ numele marilor designeri. Şi nici hainele provocatoare, mai ales dacă lasă la vedere lenjeria intimă. Sursa: Reuters
Poţi să spui „la revedere“ hainelor sau accesoriilor care dezvăluie numele mărcii. Această afirmaţie este valabilă şi pentru hainele care lasă la vedere prea mult din intimitatea celui care le poartă.
Lisa Armstrong, editorul de modă al ziarului britanic „The Times“, analizează colecţiile marilor designeri, iar concluzia finală este că logourile dispar complet, iar corpul femeii nu mai este atât de expus. Până şi profesoarele par mai îndrăzneţe decât faimoasele modele de pe podium. Fustele sunt lungi, decolteurile nu mai sunt adânci, iar rochiile în forma literei A nu se mai mulează pe corp.
Dacă până acum bretelele sutienului mai erau lăsate la vedere sau de pe sub jeanşi puteai să vezi ce marcă de lenjerie poartă cel de lângă tine, acum trebuie să te străduieşti ca lenjeria intimă să rămână intimă.
Cu logo, fără logo
„Unii cumpără modă pentru a se etala. Atunci când cumperi o geantă de câteva mii de euro, vrei să arăţi investiţia pe care ai făcut-o şi este greu de crezut că vei opta pentru o geantă care nu afişează brandul. Nu sunt de acord cu «logomania», dar este un curent firesc din modă, o strategie de marketing, şi nu cred că va dispărea curând, pentru că oamenii încă mai cumpără“, afirmă criticul de modă Ovidiu Buta.
Stilul unui designer se recunoaşte după croială, formă, material sau chiar culori, nu după etichetă. Marile case de modă au o linie dedicată celor care vor să afişeze numele brandului şi o linie care nu lasă să se întâmple acest lucru. La ultimele prezentări de modă, designerii şi-au scos la înaintare latura discretă, mai exact nu şi-au lăsat numele la vedere.
„«Logomania» este perioada firească pr