MySpace da mana libera publicitarilor si le ofera posibilitatea de a se ocupa in mod direct de anumite servicii destinate lor, printr-un sistem de unelte si aplicatii care personalizeaza profilurile utilizatorilor si care permit clientilor retelei sociale sa posteze videoclipuri de pe YouTube si din galeria Flickr, conform AdAge.
Aceasta schimbare este una de mari proportii si difera foarte mult de vechiul sistem, care controla intreaga activitate intreprinsa de advertiseri pe reteaua sociala.
Totodata, aceasta este si o reactie a MySpace la adresa publicitarilor, care doresc sa se foloseasca de aceasta comunitate online mai mult decat de o campanie de trei luni facuta in stil traditional.
Miscarea companiei “este un salt fundamental pentru modul in care vedem dezvoltarea acestui business”, a declarat Bryce Emo, vicepresedinte executiv al departamentului de vanzari MySpace.
“Ne dorim ca publicitarii si potentialii clienti sa detina controlul in acest spatiu, pentru a crea o relatie activa intre cele doua parti”, a adaugat Emo.
Ideea centrala a acestui demers o constituie eliminarea dificultatii utilizarii retelei sociale, care ar trebui, din contra, sa castige tot mai multi utilizatori, scrie AdAge.
In trecut, daca un marketer dorea sa-si lanseze brandul printr-un profil pe MySpace, trebuia sa treaca printr-o serie de procese dificile si era nevoit sa trimita designerilor retelei toate datele necesare pentru ca acestea sa poata fi introduse in sistem.
In plus, acestea trebuiau interpretate de catre programatorii retelei sociale, create, iar inainte de a fi introduse pe site, erau trimise inapoi advertiserilor, pentru confirmare.
La momentul actual, publicitarii vor avea acces la un sistem de instrumente ce le va permite postarea unor varii informatii, dar si crearea propriilor profiluri, dand marketerilor ocazia sa schi