Agentia de publicitate Tempo Advertising a anuntat numirea lui Emilian Arsenoaiei si a lui Adrian Preda in functia de Chief Creative Partner. "Una din legile lui Murphy spune ca ceea ce cauti se gaseste intotdeauna in ultimul loc in care cauti. Dupa ce am alergat dupa un director de creatie din Argentina pina in Germania si din Brazilia pina in Portugalia, nu imi mai inchipuiam ca o sa gasesc 2 directori de creatie in Romania - si atunci, stau si ma intreb - nu era mai usor sa incep
Agentia de publicitate Tempo Advertising a anuntat numirea lui Emilian Arsenoaiei si a lui Adrian Preda in functia de Chief Creative Partner.
"Una din legile lui Murphy spune ca ceea ce cauti se gaseste intotdeauna in ultimul loc in care cauti. Dupa ce am alergat dupa un director de creatie din Argentina pina in Germania si din Brazilia pina in Portugalia, nu imi mai inchipuiam ca o sa gasesc 2 directori de creatie in Romania - si atunci, stau si ma intreb - nu era mai usor sa incep de aici? ", spune Dragos Grigoriu, actionar al Tempo Advertising.
Emilian Arsenoaiei a inceput in 2000 la Tempo Advertising ca si junior copywriter, petrecand apoi 2 ani si jumatate la Leo Burnett, aproape 2 ani la McCann ca si senior copywriter, un an si jumatate creative director la GMP, pentru ca in decembrie 2006 sa se intoarca in Leo Burnett unde a activat ca si Creative Director pina in Aprilie 2008.
In tot acest rastimp a avut parte, impreuna cu echipele in care a lucrat, de numeroase premii si nominalizari in festivalurile mari de publicitate: primul Cannes Bronze Lion la categoria de presa pentru Romania si 5 nominalizari la Cannes, Gold, Silver-uri si Bronze-uri la Eurobest, multiplu finalist la Epica, Gold si Silver la New York Festivals, finalist la Clio, castigator si finalist la Cresta Awards,