Producatorul de sucuri naturale si produse instant Tymbark Maspex Romania a inregistrat, anul trecut, o crestere a cifrei de afaceri de 29% fata de 2006, pana la valoarea de 190 de milioane de lei (circa 57 de milioane de euro), pe fondul vremii favorabile si a cresterii cererii pentru produse instant.
Din totalul cifrei de afaceri de anul trecut, 46% a fost obtinut pe segmentul produselor instant, iar 54% pe segmentul sucurilor. Un procent de 14,7 din cifra de afaceri realizata in 2007 provine din activitatea de export a companiei, informeaza compania.
Pentru anul acesta, compania si-a propus o crestere a cifrei de afaceri cu 20% fata de 2007, la peste 61 de milioane de euro, in vederea consolidarii pozitiei pe piata si a maririi productiei interne.
„Pentru acest an, dorim sa ne consolidam pozitia actuala pe piata romaneasca. In plus, avem in vedere marirea capacitatii de productie a fabricii de la Valenii de Munte si dezvoltarea portofoliului de produse”, a declarat Krszystof Grabowski (foto), presedintele Tymbark Maspex Romania.
In 2008, producatorul de sucuri mizeaza pe segmentul still drink (bauturi racoritoare plate cu continut de fruct), recent facandu-si intrarea pe acest segment cu marca Tedi Play. Tymbark estimeaza o crestere de 20% a volumului de vanzari pentru intreaga gama de bauturi racoritoare Tedi comparativ cu anul trecut.
Un alt produs pe care mizeaza compania si a carui campanii de rebranding se cifreaza la 5 milioane de euro sunt pastele fainoase Arnos. Pentru anul acesta, compania preconizeaza ca vanzarile la marca de paste fainoase va creste cu 50%, datorita intrarii pe reteaua de distributie Tymbark Maspex Romania.
Tymbark Maspex este lider pe segmentul de nectaruri, cu o cota de 35,3%, conform studiilor AC Nielsen.
Pana in prezent, Grupul Maspex a realizat investitii cumulate in valoare de aproximativ