Cea mai importanta editie de stiri a zilei de la PRO TV, Stirile de la ora 19.00, a fost lider incontestabil de audienta in perioada cuprinsa intre 1 ianuarie si 9 aprilie, potrivit GFK Romania. Pe parcursul celor 100 de zile, audienta medie a Stirilor Pro Tv de la ora 19.00 a fost mai mult decat dubla fata de cea a Antenei 1, pe publicul comercial urban cu varste cuprinse intre 18-49 de ani. Astfel, in timp ce PRO TV a obtinut 9,9 puncte de rating si o cota de piata de 30,3% , Antena 1 a inregistrat 4 puncte de rating si o cota de piata de 12,2%. Pe locul al treilea s-a situat postul Acasa cu 2,5 puncte de rating si 7,7% cota de piata, inaintea TVR1 care a inregistrat doar 1,2 puncte de rating si 3,8% cota de piata. Clasamentul este neschimbat si pe publicul din mediul urban cand, Stirile PRO TV de la ora 19.00 au adunat in fata televizoarelor aproape 1,2 milioane de telespectatori, fata de cei 662.000 care s-au uitat la Antena 1.
Cea mai importanta editie de stiri a zilei de la PRO TV, Stirile de la ora 19.00, a fost lider incontestabil de audienta in perioada cuprinsa intre 1 ianuarie si 9 aprilie, potrivit GFK Romania. Pe parcursul celor 100 de zile, audienta medie a Stirilor Pro Tv de la ora 19.00 a fost mai mult decat dubla fata de cea a Antenei 1, pe publicul comercial urban cu varste cuprinse intre 18-49 de ani. Astfel, in timp ce PRO TV a obtinut 9,9 puncte de rating si o cota de piata de 30,3% , Antena 1 a inregistrat 4 puncte de rating si o cota de piata de 12,2%. Pe locul al treilea s-a situat postul Acasa cu 2,5 puncte de rating si 7,7% cota de piata, inaintea TVR1 care a inregistrat doar 1,2 puncte de rating si 3,8% cota de piata. Clasamentul este neschimbat si pe publicul din mediul urban cand, Stirile PRO TV de la ora 19.00 au adunat in fata televizoarelor aproape 1,2 milioane de telespectatori, fata de cei 662.000 care s-au uitat la Ant