Românii sunt greu de sedus de vehiculele decapotabile. Deşi lista ofertelor disponibile include peste 30 de modele, se pare că în acest segment astenia de primăvară îşi va face simţite efectele tot anul. Cele peste 30 de grade Celsius care vor încinge în curând asfaltul, temperaturile extreme din habitaclul vehiculelor pe timp de vară şi, nu în ultimul rând, dorinţa de „a rupe gura târgului“ îi fac pe mulţi să se gândească ce bine le-ar sta într-un cab
Românii sunt greu de sedus de vehiculele decapotabile. Deşi lista ofertelor disponibile include peste 30 de modele, se pare că în acest segment astenia de primăvară îşi va face simţite efectele tot anul.
Cele peste 30 de grade Celsius care vor încinge în curând asfaltul, temperaturile extreme din habitaclul vehiculelor pe timp de vară şi, nu în ultimul rând, dorinţa de „a rupe gura târgului“ îi fac pe mulţi să se gândească ce bine le-ar sta într-un cabriolet. Din nefericire însă, în România, sentimentul de nesiguranţă dat de aceste maşini, preţurile piperate şi perioada de utilizare limitată din cauza condiţiilor atmosferice au ţinut românii departe de modelele care fac furori în ţările mai dezvoltate. Piaţa decapotabilelor a fost subdimensionată ani de-a rândul, şi nu atât din cauza cererii slabe cât, mai ales, din cauza unei oferte destul de exclusiviste.
În general, preţul unui cabriolet depăşeşte pragul psihologic de 30.000 de euro, făcând din această clasă un apanaj al clienţilor cu buzunare largi şi pline. E drept însă că, în ultima perioadă, în vitrinele dealerilor au început să apară şi decapotabile cu preţuri mult mai rezonabile şi mai pe gustul clienţilor. Este cazul unor vehicule precum Peugeot 207CC, Citroën C3 Pluriel, Opel Tigra sau Mazda MX5.
În acest moment, clienţii autohtoni au posibilitatea de a a