Avem un motiv de mândrie: graţie unui efort colectiv, IAA România, organizaţia reprezentativă a industriei publicitare locale, a fost desemnată cea mai bună filială a IAA din lume. La începutul acestei luni, filiala din România a International Advertising Association (IAA) Worldwide, organizaţie transnaţională care reuneşte agenţii de publicitate, de media, instituţii de presă, clienţi de advertising şi profesionişti ai domeniului comunicării, a primit cea mai înalt
Avem un motiv de mândrie: graţie unui efort colectiv, IAA România, organizaţia reprezentativă a industriei publicitare locale, a fost desemnată cea mai bună filială a IAA din lume.
La începutul acestei luni, filiala din România a International Advertising Association (IAA) Worldwide, organizaţie transnaţională care reuneşte agenţii de publicitate, de media, instituţii de presă, clienţi de advertising şi profesionişti ai domeniului comunicării, a primit cea mai înaltă distincţie acordată în această industrie la nivel mondial: Golden Tulip (Laleaua de Aur), un premiu de excelenţă acordat pentru merite deosebite în promovarea obiectivelor asociaţiei. Totodată, Felix Tătaru, preşedintele în exerciţiu al IAA România şi managing partner al agenţiei GMP, a fost desemnat vicepreşedinte responsabil cu comunicarea al IAA Worldwide; este cea mai înaltă poziţie deţinută până acum de un român în cadrul unei astfel de organizaţii. Ţara noastră are în premieră un membru în board-ul internaţional al IAA. Iar site-ul filialei din România, www.iaa.ro, a câştigat premiul categoriei Best Practice (Cele mai bune practici).
„Dacă ne gândim la unde ne situăm acum, înseamnă că ne-am depăşit cu mult condiţia“, spune Felix Tătaru. „Suntem o piaţă de publicitate de 500 de milioane de euro, la o populaţie de 22 de milioane de locuitori. Ungaria are o pop