Criza acută de personal a adus companiile aeriene în situaţia de a angaja piloţi încă dinainte ca aceştia să absolve cursurile de profil. Argumentele lor: salariul, cel mai mare dintre toate categoriile de personal, dar şi o viaţă de poveste. Nu-mi este deloc teamă de zbor, când mă urc în avion dispare orice grijă, sunt concentrată acolo şi dau tot ce pot“. Andreea Litescu are 23 de ani, este studentă în ultimul an la Facultatea de Inginerie Aerospaţială şi d
Criza acută de personal a adus companiile aeriene în situaţia de a angaja piloţi încă dinainte ca aceştia să absolve cursurile de profil. Argumentele lor: salariul, cel mai mare dintre toate categoriile de personal, dar şi o viaţă de poveste.
Nu-mi este deloc teamă de zbor, când mă urc în avion dispare orice grijă, sunt concentrată acolo şi dau tot ce pot“. Andreea Litescu are 23 de ani, este studentă în ultimul an la Facultatea de Inginerie Aerospaţială şi deţine deja două licenţe de pilotaj: pe elicopter şi pe avion. De anul trecut, de când a obţinut diploma de absolvire a Şcolii Superioare de Aviaţie Civilă, lucrează la Blue Air, după ce a avut de ales între oferte de la o serie de alţi operatori. Imediat după sărbătorile de Paşte va pleca în Suedia, pentru o lună de simulator (sistem electronic de antrenament pentru piloţi, prin care este mimat zborul) şi de cursuri teoretice, după care o să înceapă să zboare, în calitate de copilot, pe un Boeing 737, „exact ce mi-am dorit dintotdeauna să pilotez“.
Dintotdeauna a avut porniri spre aventură, categorie în care este încadrată meseria de pilot de către majoritatea celor care nu au mai visat la ea după vârsta de 8 ani. Câteva exemple: a făcut arte marţiale zece ani şi este pasionată de alpinism. Legat de aceasta din urmă, cea mai spectaculoasă experienţă de până acum a fost o expediţi