Next Advertising semnează o campanie de sezon din dublă perspectivă.
Next Advertising semnează o campanie de sezon din dublă perspectivă. Pe de o parte, pentru că este perioada în care se depun declaraţiile de venit, cînd se poate opta pentru cedarea a 2% pentru diverse cauze sociale ori ecologice, pe de altă parte, pentru că beneficiarii acestei opţiuni sînt în plină activitate de… perpetuare. Este vorba despre fauna Deltei. “E o campanie naţională care îşi propune să sensibilizeze cît mai mulţi oameni, şi asta nu numai pentru a-i convinge să-şi direcţioneze 2% din impozit către Salvaţi Delta. Campania se desfăşoară pe radio, print, viral, web, dar şi în rîndul unor angajaţi din companii – unde se distribuie un flyer special cu declaraţia 230”, ne-a declarat Liviu David, Creative Director la Next Advertising.
Unul dintre mesajele campaniei este că organizaţia Salvaţi Dunărea şi Delta are în plan renaturarea şi repopularea unor suprafeţe exploatate în trecut în agricultură. Conceptul creativ nu face decît să-ţi ceară 2% pentru partidele de sex sălbatic ale animalelor din Deltă. Adică pentru repopularea Deltei. O idee simplă şi greu de trecut cu vederea, consideră Liviu David.
Next Advertising semnează o campanie de sezon din dublă perspectivă.
Next Advertising semnează o campanie de sezon din dublă perspectivă. Pe de o parte, pentru că este perioada în care se depun declaraţiile de venit, cînd se poate opta pentru cedarea a 2% pentru diverse cauze sociale ori ecologice, pe de altă parte, pentru că beneficiarii acestei opţiuni sînt în plină activitate de… perpetuare. Este vorba despre fauna Deltei. “E o campanie naţională care îşi propune să sensibilizeze cît mai mulţi oameni, şi asta nu numai pentru a-i convinge să-şi direcţioneze 2% din impozit către Salvaţi Delta. Campania se desfăşoară pe radio, print, viral, web, d