Atlantic Restaurant Systems, compania care operează franciza Burger King în România, a anunţat că va investi circa 2,5 milioane de euro pentru a deschide circa zece restaurante de tip fast-food sub această marcă pe plan local. Primul Burger King din România a fost inaugurat săptămâna trecută în cadrul centrului comercial Băneasa Shopping City.
Burger King intră pe una dintre cele mai dinamice pieţe din Capitală, a fast-food-urilor, unde se va bate cu străinii de la McDonald’s, KFC şi PizzaHut, cu jucătorii locali de tipul Gregory’s, Springtime şi Tip Top. Un alt concurent puternic este şi “clasica” şaormerie de la colţul blocului.
Deschiderea unui centru Burger King costă circa 250.000 de euro, fiind însă anumite diferenţe de preţ între cele deschise în cadrul centrelor comerciale şi ale celor care sunt construite de la zero, după cum a declarat Marius Nasta, preşedintele companiei Atlantic Restaurant Systems.
Cel mai extins lanţ de fast food din România este McDonald’s, cu 52 de centre, urmat KFC şi Springtime, cu câte 23 de centre fiecare şi de PizzaHut, cu 11 centre. (V.R.)
Atlantic Restaurant Systems, compania care operează franciza Burger King în România, a anunţat că va investi circa 2,5 milioane de euro pentru a deschide circa zece restaurante de tip fast-food sub această marcă pe plan local. Primul Burger King din România a fost inaugurat săptămâna trecută în cadrul centrului comercial Băneasa Shopping City.
Burger King intră pe una dintre cele mai dinamice pieţe din Capitală, a fast-food-urilor, unde se va bate cu străinii de la McDonald’s, KFC şi PizzaHut, cu jucătorii locali de tipul Gregory’s, Springtime şi Tip Top. Un alt concurent puternic este şi “clasica” şaormerie de la colţul blocului.
Deschiderea unui centru Burger King costă circa 250.000 de euro, fiind însă anumite diferenţe de preţ între cele deschise în cadrul