Romania este in situatia in care companiile sunt conduse de publicitate si promovare. Totusi, ele ar trebui sa se concentreze pe ce vor sa devina, intr-o lume in care nimeni nu mai are nevoie de inca un brand nou. Asa suna mesajul vorbitorilor care s-au prezentat, miercuri, la Bucuresti, in fata unei audiente preponderent corporatiste din Romania, in cadrul conferintei BrandSimple, sustinuta de nume grele din conducerea uneia dintre cele mai cunoscute companii de consultanta pe branding, Landor Associates.
Conferinta a marcat incheierea unui parteneriat exclusiv in Romania intre Landor si organizatorul conferintei, compania de consultanta in branding si design Seed Consultants, infiintata anul trecut.
In cadrul evenimentului, vorbitorii, printre care Andrew Welch, directorul executiv al filialei Landor din Londra si Lori Rosenwasser, director global la Landor Associates, au explicat de ce companiile au nevoie de un Chief Brand Officer, cum te scapa un brand de renume de cheltuieli inutile cu publicitatea si cum arata scena brandingului in Europa Centrala si de Est.
Andrew Welch, directorul executiv al filialei Landor in Londra, despre cat de utila este simplitatea pentru crearea unui brand de succes si despre necesitatea infiintarii unui nou post in top managementul firmelor: Strategia de brand influenteaza experienta consumatorului care influenteaza perceptia brandului, perceptie care la randul ei influenteaza comportamentul consumatorului“Lumea nu mai are nevoie de un alt brand” - idee repetata si de ceilalti speakeri4 ingrediente sunt necesare pentru un brand de succes: o afacere puternica, sustinerea unui lucru simplu, comportament de lider si acumularea constanta a experientei. “Cine naiba in organizatia mea e responsabil pentru brand?”Care este mai importanta: o strategie de brand sau una de business? Welch e de parere ca cele