Stefan Cherciu si Cosmin Ionescu, proprietarii producatorului de sisteme de ferestre si usi Casa Noastra, vor sa extinda catre nord re?teaua de magazine in urmatorii doi-trei ani in toate orasele importante din tara. Chiar daca in prezent activeaza pe pia
Casa Noastra, care are in prezent o cota de piata de 3% pe piata de ferestre din PVC, isi va dezvolta organic reteaua de magazine in urmatorii doi-trei ani pentru ca nu a gasit parteneri puternici, care sa urmeze extinderea agresiva a companiei.
"Nu am reusit sa gasim parteneri profesionisti care sa tina pasul cu dezvoltarea noastra si am decis sa ne ocupam noi de productie, distributie si montaj", a declarat Cosmin Ionescu, vicepresedintele Casa Noastra, care detine 20% din actiunile companiei.
Casa Noastra intentioneaza sa ajunga la o cota de piata de 10% pana la sfarsitul lui 2010, cand va finaliza si un program de investitii mai amplu inceput in 2004. "In 2010 se va mai aseza piata, urmand ca jucatorii mici sa dispara treptat. Asa s-a intamplat si in tari precum Polonia, Cehia sau Ungaria, unde patru-cinci jucatori controleaza piata, dupa ce au achizitionat retelele altor jucatori mai mici", spune Ionescu.
Compania avea la sfarsitul lui 2004 circa 35-40 de angajati si detinea doua magazine in Craiova, care au generat o cifra de afaceri de 400.000 de euro in primul an de activitate. Trei ani mai tarziu, actionarii Casa Noastra au ajuns la investitii de 20 de milioane de euro si intentioneaza sa atinga un nivel total al investitiilor de 45 de milioane de euro pana la finele lui 2010.
"La sfarsitul anului 2001 am inceput o afacere conexa cu distributie de ferestre, ca reprezentanta locala a unui producator din Timisoara, iar in august 2004 am investit 200.000 de euro in propria unitate de productie, cu 50 de ferestre pe zi", afirma Ionescu. In acest moment, compania are o c