Nicole Kidman, Keith Richards şi Justin Timberlake sunt vedetele care reuşesc să vândă cel mai bine produsele cu care-şi asociază imaginea, potrivit unei analize „Forbes“. Sursa: Reuters
Faptul că celebrităţile vând foarte bine atunci când îşi asociază imaginea cu cea a unor companii de renume sau a unor produse nu mai este o noutate, însă există câteva staruri, printre care Nicole Kidman, Keith Richards, Justin Timberlake sau Gwyneth Paltrow, care vând cel mai bine, potrivit unui clasament realizat de revista „Forbes“.
Astfel, companiile de îmbrăcăminte, cosmetice sau produse de îngrijire care au apelat la staruri pentru diverse campanii au înregistrat creşteri semnificative ale vânzărilor. Bineînţeles, contractele sunt reciproc avantajoase. Vedetele, care primesc între 10 şi 20 de milioane de dolari pentru un turneu mondial sau un film (la care pot lucra chiar şi un an de zile), câştigă chiar şi 3 milioane de dolari pentru o singură zi de filmare a unei campanii publicitare.
Industria caută noi staruri
„De-a lungul anilor, tendinţa a fost ca marile companii să nu mai apeleze la modele pentru a le promova produsele, ci la vedete. Vedetele vând, indiferent de ceea ce se întâmplă în industria luxului“, spune Ryan Schinman, director al unei agenţii de publicitate. „Fiecare vedetă are particularităţ ile ei, propriul stil de viaţă, care trebuie să se potrivească cu brandul căruia îi va face reclamă“, adaugă el.
Cele mai noi staruri alese de companiile de lux pentru campanii publicitare ale unor produse care urmează să fie lansate pe piaţă sunt cântăreţul Justin Timberlake (care a semnat cu Givenchy), starul din „Diavolul se îmbracă de la Prada“, Anne Hathaway (care va fi imaginea unui nou parfum de la Lancome) şi actriţa Eva Mendes (care va lansa un nou parfum Calvin Klein în această toamnă). Una dintre cel