Dupa ce a mizat pe productia de SUV-uri, piata ce a cazut odata cu cresterea record a pretului carburantilor si cu reorientarea clientilor catre masinile cu consum redus, Ford se bazeaza pe noul director de marketing pentru a-si recastiga faima.
James Farley a fost in centrul atentiei la receptia organizata de Ford Motor luna aceasta in sala mare a hotelului Bellagio din Las Vegas, Statele Unite, la care au participat peste 1.400 de dealeri auto de peste tot din lume. Si cum compania americana se pregateste sa lanseze o noua gama de autoturisme si o noua campanie publicitara, totul parea prefect pentru Farley, scrie International Herald Tribune. Cu toate acestea, executivul producatorului auto nu parea deloc fericit.
Ca sa vina la conducerea departamentului de marketing al Ford Motor, Farley a trebuit sa renunte la o cariera in plina ascensiune de care se bucura in cadrul companiei japoneze Toyota.
Receptia a incheiat cele patru zile de intalniri dintre executivii Ford si reprezentantii dealerilor auto din Statele Unite si ar fi trebuit sa fie momentul de glorie al lui Farley, care insa n-a profitat de ocazie pentru a ridica moralul partenerilor Ford.
Intrebat cum se simte la conducerea companiei americane, Farley a declarat ca "este prea complicat sa descriu exact cum ma simt".
Provocarile la care Farley trebuie sa faca fata odata venit la conducerea Ford sunt mult prea ample pentru a putea fi rezolvate atat de simplu. Miza reusitei lui Farley o reprezinta succesul viitor al Ford, iar directorul de marketing a declarat ca-si va lua cat mai in serios rolul in cadrul companiei. Farley, in cadrul evenimentului, a declarat ca "nu pot zambi cand inca mai sunt atat de multe de facut la Ford".
Odata urcat pe podium, Farley a inceput sa povesteasca despre ce a insemnat si continua sa insemne Ford pentru el. Farley a aminti