Real Hypermarket, divizia de hipermarketuri a grupului german de retail Metro, mizeaza pe o crestere a vanzarilor de 35-40% in perioada premergatoare Sarbatorilor Pascale, in comparatie cu o perioada obisnuita a anului, si se asteapta la incasari totale peste nivelul inregistrat in perioada similara a anului trecut.
"In perioada dinaintea sarbatorilor de Pasti mizam pe vanzari in medie mai mari cu 35-40% comparativ cu o perioada obisnuita a anului. Cele mai cautate produse sunt cele specifice sezonului, ca de exemplu carnea si in special carnea de miel si pestele, ouale, legumele si fructele, bauturile fie ca este vorba de bauturi alcoolice sau nealcoolice, dulciurile dar si produsele de baza (faina, zahar, ulei etc) iar la sectiunea produse nealimentare cele mai solicitate articole sunt desigur decoratiunile pentru masa Pascala, dar si jucariile", a declarat, pentru Wall-Street, Adriana Pita (foto), head of corporate communication&PR in cadrul companiei.
Cele mai vandute produse din magazinele Real sunt cele traditionale, pe care cumparatorii le pot gasi la raoinul de gatronomie: drob, pasca si cozonaci cu diferite umpluturi, oua gata vopsite sau mancaruri traditionale din carne de miel (stufat de miel, pulpa de miel la tava). De asemenea, la mare cautare sunt si delicatesele precum figurinele din ciocolata, decoratiunile si vinurile alese.
Ofertele atractive atat pentru produsele alimentare cat si nealimentare, care se regasesc in catalogul promotional de Pasti, sunt dublate in aceasata perioada de promotii speciale pregatite de furnizorii lantului de hipermarketuri, de concursurile cu premii si tombola organizata in parteneriat cu galeria Real, de reducerile oferite pe galerie in perioada 18 -25 aprilie, dar si de atmosfera speciala creata prin prezenta mascotelor iepurasi care ofera copiilor dulciuri, potrivit informatiilor furnizate de oficialii