Invitaţi din toată lumea bună, poftiţi să evalueze nivelul comunicării din Orientul Mijlociu. La media creativă, alături de performeri la nivel mondial, un jurat român – Zoltan Szigeti.
Invitaţi din toată lumea bună, poftiţi să evalueze nivelul comunicării din Orientul Mijlociu. La media creativă, alături de performeri la nivel mondial, un jurat român – Zoltan Szigeti.
Jurnalul Naţional: Care au fost paşii selecţiei şi cum aţi devenit primul jurat român într-o competiţie internaţională de media creativă?
Zoltan Szigeti: A existat o nominalizare locală, făcută de reprezentanţii festivalului de la Cannes în România. E important sa ştiţi ş Dubai Lynx, ca şi Eurobest, sînt festivaluri regionale organizate de aceeaşi echipă londoneză care pune pe picioare festivalul de pe Riviera Franceză. Au fost recomandate două persoane din România şi opţiunea selectorilor londonezi a fost pentru The Group.
În decizia organizatorilor a contat expertiza personală sau faptul ca sînteţi reprezentantul unui grup de companii neafiliate, în care media are un cuvînt greu de spus?
Probabil că ambele au contat. A fost o surpriză foarte frumoasă faptul că cineva din comunitate ne-a vazut în postura de potenţiali juraţi şi un compliment aparte decizia organizatorilor de a mă prefera.
Cum a fost experienţa festivalului văzută prin ochii juratului într-o categorie relativ nouă chiar şi pentru Cannes?
Orientul Mijlociu e o zonă care merită explorată, inclusiv la capitolul oportunităţi de business. Are un exotism aparte şi lucrul acesta e tradus şi la nivelul comunicării. Sînt trei aspecte de reţinut – oricît de vizibilă ar fi emergenţa regiunii, sînt oameni foarte competenţi aici, au resurse, au idei. Şi lucrul ăsta a fost cît se poate de clar în procesul selecţiei. Media poate fi o categorie nouă ca şi secţiun