de RADU OPRIŞAN
E ceva ce nu se leagă în tot ceea ce spune Colţescu. Pe de-o parte, e un tip sărac, care închide caloriferul iarna ca să mai diminueze factura la întreţinere. Pe de altă parte, parchează în faţa blocului din “cel mai rău famat cartier al Craiovei” un Mercedes. Şi nu o rablă antică, ci o maşină prin care, “welcome in the club”, se postează undeva prin categoria preşedinţilor, deci în anticamera acţionarilor de tip Borcea, Copos,… Gigi nu se pune că Maybachul e clasă superioară.
Pînă aici e vorba doar de presupuneri, greu sau uşor de alungat. 1, omul chiar şi-a plătit cu trudă ratele la maşina visurilor lui. 2, dacă Borcea i-a dat bani să şi-o cumpere nu era imbecil să şi semneze chitanţele la leasing, aşadar fluturarea acestora nu închide discuţia. Problema mare e însă altundeva. În ianuarie. Cînd Colţescu a fost reabilitat de Lupescu după spovedania în care i-a explicat traseul corupţiei în arbitraj. Cine dă, cui, cînd, de ce, prin cine. Ooops, păi, tipul care ştie perfect filiera şpăgilor inimaginabile şi o dă în gît e acelaşi cu sărmanul care închide caloriferul iarna ca să plătească o întreţinere mai mică?
de RADU OPRIŞAN
E ceva ce nu se leagă în tot ceea ce spune Colţescu. Pe de-o parte, e un tip sărac, care închide caloriferul iarna ca să mai diminueze factura la întreţinere. Pe de altă parte, parchează în faţa blocului din “cel mai rău famat cartier al Craiovei” un Mercedes. Şi nu o rablă antică, ci o maşină prin care, “welcome in the club”, se postează undeva prin categoria preşedinţilor, deci în anticamera acţionarilor de tip Borcea, Copos,… Gigi nu se pune că Maybachul e clasă superioară.
Pînă aici e vorba doar de presupuneri, greu sau uşor de alungat. 1, omul chiar şi-a plătit cu trudă ratele la maşina visurilor lui. 2, dacă Borcea i-a dat bani să şi-o cumpere nu era imbecil să şi semneze chitanţele la leasing