Francois Oliver, directorul general al Metro Cash & Carry Romania, vizeaza o mai buna pozitionare a retelei pe segmentul clientilor profesionisti, cu riscul pierderii unor consumatori finali care pot migra catre hipermarketuri.
Grupul german Metro, primul care a adus pe piata conceptul de retail modern, in anul 1996, vrea sa structureze mai bine comertul de bunuri de larg consum.
Dupa ce, timp de aproximativ cinci ani, pana in 2001, Metro Cash & Carry a fost singura retea de magazine mari de pe piata locala, confundata de multe ori de consumatori cu un lant de hipermarketuri, compania are in plan pozitionarea puternica pe segmentul clientilor profesionisti. Francois Oliver, directorul general al Metro Cash & Carry Romania, vizeaza o mai buna pozitionare a retelei pe segmentul clientilor profesionisti, cu riscul pierderii unor consumatori finali care pot migra catre hipermarketuri.
Grupul german Metro, primul care a adus pe piata conceptul de retail modern, in anul 1996, vrea sa structureze mai bine comertul de bunuri de larg consum.
Dupa ce, timp de aproximativ cinci ani, pana in 2001, Metro Cash & Carry a fost singura retea de magazine mari de pe piata locala, confundata de multe ori de consumatori cu un lant de hipermarketuri, compania are in plan pozitionarea puternica pe segmentul clientilor profesionisti.