Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) şi International Advertising Association (IAA) au lansat, miercuri, campania socială "Programul pentru un stil de viaţă sănătos". Bugetul alocat
Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) şi International Advertising Association (IAA) au lansat, miercuri, campania socială "Programul pentru un stil de viaţă sănătos". Bugetul alocat realizării campaniei se ridică la 1.200.000 de euro.
Sub sloganul "Puţin din fiecare şi multă mişcare", campania realizată de agenţia Odyssey are ca scop educarea populaţiei în vederea adoptării unei alimentaţii sănătoase şi a unui stil de viaţă cu cât mai multe exerciţii fizice.
Derularea proiectului a venit ca urmare a unui studiu realizat de către compania de cercetare GfK România şi făcut public în octombrie 2007, prin care s-a cercetat comportamentul consumatorilor români şi s-au evidenţiat tendinţele a căror corectare este necesară.
Potrivit lui Răsvan Popescu, preşedintele CNA, programul se va lansa odată cu sărbătorile pascale pe tv, radio, internet, presă scrisă, outdoor, incluzând totodată întâlniri între consumatori şi medicii nutriţionişti. "Campania presupune nu numai o alimentaţie sănătoasă, ci şi mult sport. De aceea este nevoie de o campanie integrată, pe mai mulţi ani", a explicat Popescu.
Cele două targeturi pe care programul le abordează, prin intermediul a două spoturi tv produse de Multimedia Est, sunt reprezentate de femei şi adolescenţi. Primul segment, femeile, prezintă cel mai mare interes faţă de alegerea alimentaţiei în familie, iar tinerii în formare sunt puternic influenţaţi de exerciţii fizice şi alimentaţie.
Spotul care se adresează publicului feminin va fi difuzat începând cu luna mai, iar cel care vizează tinerii va apărea la începutul lunii iunie. Cel de-al doilea spot are rol de teaser, făcând trimitere către site-ul www.