Google isi extinde afacerea din domeniul publicitar intr-un nou domeniu: reclame grafice afisate pe dispozitivele mobile.
La fel ca si in cazul reclamelor de tip text, cele in care apar imagini sunt afisate pe baza unor cuvinte-cheie care apar pe site-urile vizitate de utilizatori prin intermediul telefoanelor mobile, a precizat Google.
Dispozitivele mobile reprezinta o noua frontiera pentru internet in general si pentru afacerea cu reclame pe care Google si alte companii o construiesc, bazandu-se pe ele. Internetul pe dispozitive mobile a fost pus in dificultate de ecranele mici, de conexiunile nesigure si de taxele practicate de furnizori pentru accesarea de date, insa lucrurile s-au schimbat.
iPhone, de la Apple, a demonstrat ce se poate face. Raspandirea rapida a retelelor Wi-Fi face posibila efectuarea unor legaturi intre operatorii retelelor de telefonie mobila. Iar initiativele precum Mobile Internet Device, de la Intel, si Android, de la Google, ar putea duce la aparitia unei noi generatii de aparate.
Cofondatorul Google, Sergey Brin, a declarat:„Reclamele pe dispozitivele mobile merg foarte bine. Cred ca nimic nu ma poate convinge ca acestea ar putea fi cu ceva mai putin bune decat cele afisate in cazul cautarilor traditionale de pe sistemele desktop.”
Integral pe Chip.ro Google isi extinde afacerea din domeniul publicitar intr-un nou domeniu: reclame grafice afisate pe dispozitivele mobile.
La fel ca si in cazul reclamelor de tip text, cele in care apar imagini sunt afisate pe baza unor cuvinte-cheie care apar pe site-urile vizitate de utilizatori prin intermediul telefoanelor mobile, a precizat Google.
Dispozitivele mobile reprezinta o noua frontiera pentru internet in general si pentru afacerea cu reclame pe care Google si alte companii o construiesc, bazandu-se pe ele. Internetu