Interzis ciumecilor, cocalarilor şi celorlalţi şmecheri în trening. Pathfinder-ul este o maşină serioasă. Şi – nu o să credeţi – nu a fost făcută de japonezii de la Nissan pentru a ocupa tu două benzi pe aglomeraţia din capitală.
Ştiţi, m-am săturat de fătuci blonde şi băieţaşi în trening pentru care “mărimea contează” şi care, dacă au ceva bani în buzunar, vor să-şi ia o maşină “mare”. Spre deosebire, poate de maşinile “mici”, comercializate de IDMS pe vremea lu’ Ceaşcă.
SERIOZITATE. Pathfinder-ul este o maşină serioasă. Şi – nu o să credeţi – nu a fost făcută de japonezii de la Nissan pentru a ocupa tu două benzi pe aglomeraţia din capitală. Pathfinderul este făcut pentru munte, pentru a face faţă provocării obstacolelor. Acolo se simte el cel mai bine. Strîns bine în centura de siguranţă nu poţi decît să-ţi doreşti cele mai complicate forme de relief pentru a vedea dacă automobilul 4x4 face faţă. Iar “micuţul” se descurcă – dovadă că băieţii ăia care au făcut clipurile de promovare nu erau sub influenţa sake-ului.
Ca maşină de oraş, evident Pathfinder-ul impresionează. Mugeşte, consumă şi, ca şi în cazul modelului Navara, la fel de negru şi impozant, îşi are colecţia lui de babe care îşi fac cruce pe trecerea de pietoni. Confortul scaunelor de piele, reglabile electric este dublat de confortul asigurat de pilotul automat, multiplele reglaje şi instalaţia audio de foarte bună calitate, ca pe toate modelele Nissan.
Noi am testat:
Motorizare:2,5 dCi/ 171 CP
Cutie: automată
Viteză maximă: 175 km/h
Consum: 12,9/8,7/10,2 l
Preţ DDP: 44.986 euro
Lumea automobilelor:
FURTURILE DE HONDA. Constructorul japonez de automobile Honda le va propune începînd de săptămîna aceasta clienţilor săi niponi un nou program de informare în privinţa riscurilor de furt în zonele în