Românii au avut, anul trecut, cea mai mare încredere în automobilele Mercedes, în operatorul Vodafone, în cardurile Visa, în Banca Comercială Română (BCR), în asiguratorul Asirom şi în Pro TV, reiese din cel mai recent studiu Trusted Brands, realizat de revista „Reader’s Digest“. Sursa: EVZ
Studiul privind mărcile care beneficiază de cea mai mare încredere în rândul consumatorilor acoperă 16 state europene, inclusiv România. El a fost realizat în a doua jumătate a anului trecut, pe baza unui eşantion selectat din rândul cititorilor revistei.
Gastronomia propriului popor este cel mai de încredere produs pentru majoritatea respondenţilor din cele 16 ţări. Românii şi maghiarii sunt singurii care preferă, în majoritate, destinaţii de vacanţă din străinătate.
Majoritatea respondenţilor au declarat că un produs trebuie să fie sigur şi eficient, dacă vor să le câştige încrederea. Din punct de vedere al destinaţiilor turistice, românii au cea mai mare încredere în Franţa, Germania, Austria, Italia şi Spania, iar cea mai puţină în Rusia. După criteriul „popor“, cea mai mare neîncredere o au în ruşi, iar cea mai mare încredere în nemţi şi elveţieni. Românii preferă bucătăriile românească şi franceză, dar nu ar spune „nu“ oricărei alte specialităţi.
ÎN CE MĂRCI AU ÎNCREDERE ROMANII
Maşini:
1. Mercedes
2. Volkswagen
3. Dacia
4. BMW
5. Audi
Electrocasnice:
1. Philips
2. Bosch
3. Whirlpool
4. Arctic
5. Zanussi
PC:
1. IBM
2. HP
3. LG
4. Dell
5. Philips
Telefonie mobilă:
1. Nokia
2. Sony Ericsson
3. Samsung
4. Motorola
5. Siemens
Operatori de telefonie mobilă:
1. Vodafone
2. Orange @N_P