Pentru produsele specifice sărbătorilor pascale cererea a fost de două ori mai mare Apetitul românilor pentru cumpăraturi devine tot mai puternic de la an la an. Cozile infernale din
Pentru produsele specifice sărbătorilor pascale cererea a fost de două ori mai mare
Apetitul românilor pentru cumpăraturi devine tot mai puternic de la an la an. Cozile infernale din magazine care se formează în preajma sărbătorilor nu fac decât să-i bucure pe reatileri care obţin încasări-record.
Vânzările marilor magazine cresc în preajma sărbătorilor de Paşte cu 30% faţă de cele înregistrate într-o perioadă obişnuită. Este al doilea sezon de vânzări spectaculoase după cel al Crăcinului. Indiferent de poziţia magazinului sau de nişa pe care se poziţionaeză faţă de clienţi, cumpărăturile cresc acum cu cel puţin 30% faţă de o perioadă obişnuită.
Angast, Carrefour sau Selgros estimează o creştere a vânzărilor de 30%, iar hipermarketurile Real şi Auchan, poziţionate în zone cu densitate crescută de populaţie, estimează afaceri mai mari cu până la 40% faţă de cele realizate în timpul anului. Pentru a face faţă cererii crescute, unele magazine au mărit programul de lucru.
Românii preferă preparatele gata făcute
Aşa că în loc să închidă devreme şi-au mai aşteptat clienţii de la muncă încă o oră sau două. Răsplata a fost pe măsură, întrucât cumpărătorii nu s-au lăsat aşteptaţi. "Produsele cu vânzari importante sunt cele tradiţionale: carne de miel, vin, ouă roşii, cozonaci, pască sau ciocolată specială.
De asemenea, există cerere pentru produsele de bază precum uleiul, făina, zaharul, dar şi îmbracămintea, electrocasnicele mici, produsele pentru grătar, sport exterior, timp liber sau camping. Pentru unele categorii de produse vânzările pot fi de două până la 10 ori mai mari faţă de o perioadă normală", a declarat Andreea Mihai, director de market