La un restaurant cu specific românesc din Pantelimon, într-o zonă în paragină a cartierului, s-au strâns, ieri după-amiază, mai mulţi oameni de afaceri. Unii dintre ei au venit cu soţiile şi copiii, astfel că întregul local a fost ocupat în doar câteva minute de peste 100 de persoane. Toţi răspunseseră invitaţiei candidatului PIN la Primăria Capitalei, Cozmin Guşă, de a participa la o licitaţie cu scopul de a aduna bani pentru campania sa electorală. Cum mesele erau încărcate de mâncare şi băutură, iar lăutarii îşi începuseră programul artistic, Guşă le-a mărturisit oaspeţilor că se simte mai degrabă „ca la nuntă”. Evenimentul era însă dedicat strângerii de fonduri, aşa că liderul PIN s-a apucat să liciteze.
Primul obiect: o cană inscripţionată cu un mesaj electoral. Vândută cu nu mai puţin de 500 RON. A urmat un CD cu viitorul său imn de campanie – 2.000 RON. Ursul de pluş care i-a ţinut companie în birou din 2005, simbolul partidului, a fost vândut cu 85.000 RON, iar bicicleta pe care a folosit-o în diverse deplasări prin Bucureşti de când şi-a anunţat candidatura la primărie a fost achiziţionată, fără prea mari eforturi, de omul de afaceri Nicu Dumitru, cu 125.000 RON.
După alţi ursuleţi de pluş, tricouri şi căni, Guşă a reuşit să strângă suma de 263.000 RON. El a explicat, la final, că a fost vorba despre un „gest demonstrativ”, evenimentul public de strângere de fonduri fiind o premieră în „istoria campaniilor electorale”. „Este un act de donaţie perfect legal, banii vor intra în contul de campanie şi vor fi cheltuiţi pentru reclame în ziare, plata unor servicii de campanie, brichete, pixuri”, a precizat candidatul PIN. (R.D.)
La un restaurant cu specific românesc din Pantelimon, într-o zonă în paragină a cartierului, s-au strâns, ieri după-amiază, mai mulţi oameni de afaceri. Unii dintre ei au venit cu soţiile şi copiii, astfel că înt