Matsushita Electric Industrial Co., Ltd. (proprietara marcii Panasonic) a anuntat indicatorii financiari principali pentru perioada martie 2007-2008 (rezultatele incheiate la 31 martie 2008). Vanzarile consolidate ale grupului pentru aceasta perioada: 9.068,9 miliarde yeni, mentinandu-se la acelasi nivel cu cele din aceeasi perioada a anului trecut. Rezultatele fiscale au inregistrat cresteri in toate categoriile de produse, in special datorita vanzarilor de produse albe si AV. Sin
Matsushita Electric Industrial Co., Ltd. (proprietara marcii Panasonic) a anuntat indicatorii financiari principali pentru perioada martie 2007-2008 (rezultatele incheiate la 31 martie 2008).
Vanzarile consolidate ale grupului pentru aceasta perioada: 9.068,9 miliarde yeni, mentinandu-se la acelasi nivel cu cele din aceeasi perioada a anului trecut.
Rezultatele fiscale au inregistrat cresteri in toate categoriile de produse, in special datorita vanzarilor de produse albe si AV. Singurele scaderi au fost inregistrate pentru JVC (Victor Company LTD si sucursalele sale).
In perioada martie 2007- 2008, industria de electronice a trebuit sa faca fata schimbarilor mediului economic deoarece tendinta economiei globale cu cea mai mare influenta se regaseste in cresterea continua a pretului petrolului si a materialelor din mase plastice, coroborata cu declinul preturilor finale pentru electronice, influentate de intensificarea competitiei la nivel global, in special pentru produsele digitale.
In ciuda acestor influente profitul operational Matsushita Electric pentru anul fiscal anterior a inregistrat o crestere de 13%, ajungand la 519,5 miliarde yeni, fata de 459,5 mld. yeni in anul fiscal anterior.
Aceasta crestere a fost sustinuta in special de cresterea van