Pentru echipele de Formula 1, week-end-ul de cursă sau sesiunile de teste nu sunt singurele momente importante dintr-un sezon. Una dintre marile provocări este reprezentată de efortul logistic pentru a transporta tot echipamentul la circuite.În prezent, fiecare echipă care aleargă în Formula 1 este nevoită să călătorească pe o distanţă de 160.000 de kilometri de-a lungul unui sezon, aici fiind incluse drumurile la circuitele unde au loc cele 18 etape, cât şi la locaţiile pentru sesiunile de teste.
Când vine vorba despre efortul logistic, nu trebuie înţeles doar simplul transport al oamenilor şi echipamentelor la locul faptei. Rezervările la hotel trebuie făcute şi ele din timp (o echipă având nevoie de aproximativ 100 de camere), oamenii au nevoie de maşini de închiriat la faţa locului, iar facilităţile echipei trebuie să fie gata în momentul în care ajung piloţii şi conducerea - de la echipamentul din garaje şi de pe linia boxelor până la motorhome-uri şi zonele de ospitalitate din paddock.
La fel de importante, în era digitală în care trăim, sunt şi conexiunile prin care echipele menţin legătura cu baza. În timpul unui week-end de cursă,sute de Mb sunt trimişi la sediu, inginerii de acolo analizează datele de telemetrie şi recomandă schimbările care trebuie făcute sau chiar le fac ei,de la mii de kilometri distanţă. Una peste alta, toate acestea sunt nişte provocări uriaşe pentru fiecare echipă.Deplasarea la cursePentru etapele din Europa, aproape tot echipamentul este transportat pe pământ, cu camioanele care pot fi întâlnite în fiecare paddock. Echipamentul transportat este împărţit în trei mari categorii: maşinile, piesele de rezervă şi uneltele de lucru ale mecanicilor. Majoritatea echipelor aduc la circuit trei maşini, un şasiu de rezervă, câteva motoare plus kiturile aerodinamice. Pneurile, combustibilul şi alte echipamente sunt aduse separat de căt