După ce acţiunile sale au înregistrat o lichiditate ridicată pe piaţa secundară Rasdaq, Remar Paşcani doreşte să treacă pe piaţa principală. Societatea şi-a majorat de patru ori profitul. Transportul feroviar este unul dintre sectoarele pentru care creşterea este aproape garantată, atât la noi, cât şi în economiile dezvoltate. Motivele principale: absenţa poluării, utilizarea energiilor regenerabile şi costurile reduse de extindere şi operare. De perspectivele pozi
După ce acţiunile sale au înregistrat o lichiditate ridicată pe piaţa secundară Rasdaq, Remar Paşcani doreşte să treacă pe piaţa principală. Societatea şi-a majorat de patru ori profitul.
Transportul feroviar este unul dintre sectoarele pentru care creşterea este aproape garantată, atât la noi, cât şi în economiile dezvoltate. Motivele principale: absenţa poluării, utilizarea energiilor regenerabile şi costurile reduse de extindere şi operare. De perspectivele pozitive ale căilor ferate beneficiază, aşa cum este normal, şi companiile din serviciile anexe. Printre acestea: construcţia şi repararea vagoanelor de călători sau de marfă şi întreţinerea trenurilor şi a căilor ferate.
Sectorul apare destul de bine reprezentat şi la Bursa de Valori Bucureşti, mai ales pe piaţa secundară Rasdaq. Remarul 16 Februarie, Romvag Caracal sau Remar Paşcani sunt doar câteva din societăţile care activează în acest domeniu şi au prezenţe puternice pe piaţa secundară a bursei. Privatizate în urmă cu câţiva ani, companiile au început să genereze profit, cu perspective din ce în ce mai bune.
Planuri de extindere
Remar Paşcani (simbol RMAR) a fost achiziţionată în 2004 de către Grupul Feroviar Român (GFR), controlat de către Gruia Stoica şi Vasile Didilă, companie care gestionează în prezent un parc de