BMW a dezvaluit la salonul auto dedicat designului, Concorsa d’Eleganza Villa d’Este, din Italia, un concept supersport numit M1. Masina nu va ajunge niciodata in aceasta forma in productiade serie pentru ca este doar un concept care isi are ratiunea in aniversarea a 30 de ani de la iesirea pe piata a modelului BMW M1. Afirmatia ii apartine lui Adrian van Hooydonk, designerul masinii si al BMW.
Van Hooydonk s-a inspirat in conceperea liniilor prototipului de la originalul supersportiv BMW M1 – creat de Giorgio Giugiaro – dar si de la conceptul BMW Turbo Concept – desenat de Paul Bracq. Cele trei coupe-uri apartin aceleasi linii de sange “albastru” si reprezinta interpretarea supersportivitatii peste timp in viziunea BMW.
M1 Concept este o masina cu propulsor pozitionat central, forme supuse strict criteriilor de aerodinamicitate si tehnologie de ultima generatie. Conceptul, desi nu va ajunge niciodata in faza de productie – niciodata este un cuvant impropriu industriei auto – liniile sale vor fi imprumutate de urmatoarele modele de serie ale BMW, dupa cum declara chiar designerul sau.
StiriAuto.ro BMW a dezvaluit la salonul auto dedicat designului, Concorsa d’Eleganza Villa d’Este, din Italia, un concept supersport numit M1. Masina nu va ajunge niciodata in aceasta forma in productiade serie pentru ca este doar un concept care isi are ratiunea in aniversarea a 30 de ani de la iesirea pe piata a modelului BMW M1. Afirmatia ii apartine lui Adrian van Hooydonk, designerul masinii si al BMW.
Van Hooydonk s-a inspirat in conceperea liniilor prototipului de la originalul supersportiv BMW M1 – creat de Giorgio Giugiaro – dar si de la conceptul BMW Turbo Concept – desenat de Paul Bracq. Cele trei coupe-uri apartin aceleasi linii de sange “albastru” si reprezinta interpretarea supersportivitatii peste timp in viziunea BMW.
@N_