Târgurile de slujbe aduc câştiguri nu numai companiilor şi candidaţilor, ci şi organizatorilor. Aceştia speră ca, în viitorul apropiat, să obţină profituri de zeci de mii de euro doar în trei zile de târg. Într-o singură săptămână, 9-16 aprilie, în Bucureşti au avut loc cinci târguri de slujbe. Două dintre ele adresate tuturor studenţilor aflaţi în căutare de loc de muncă, iar trei, specializate: VWI JobBorse, organizat de Asociaţia Inginerilor Economişti V
Târgurile de slujbe aduc câştiguri nu numai companiilor şi candidaţilor, ci şi organizatorilor. Aceştia speră ca, în viitorul apropiat, să obţină profituri de zeci de mii de euro doar în trei zile de târg.
Într-o singură săptămână, 9-16 aprilie, în Bucureşti au avut loc cinci târguri de slujbe. Două dintre ele adresate tuturor studenţilor aflaţi în căutare de loc de muncă, iar trei, specializate: VWI JobBorse, organizat de Asociaţia Inginerilor Economişti Vorbitori de Limba Germană şi targetat corespunzător, Multilingua Job Expo 2008, destinat studenţilor la Facultatea de Limbi Străine, şi Zilele Carierei, organizat de şi pentru hotelul JW Marriott.
În ultimele luni, astfel de aglomerări de evenimente au devenit o constantă, reflectând o altă faţetă a crizei acute de personal care afectează câteva dintre sectoarele economice importante. Implicaţi în aceste evenimente nu sunt însă numai candidaţii şi companiile interesate, ci şi organizatorii, care au reuşit să găsească în acest deficit de forţă de muncă o cale către profit. Firmele de organizare de evenimente, asociaţiile studenţeşti şi companiile de recrutare sunt cele trei categorii de organizatori implicaţi în punerea pe picioare a târgurilor de slujbe. „Târgurile de cariere reprezintă aproximativ 40% din cifra noastră de afaceri“, spune Nicoleta Anton, marketing manager al companie