În perioada premergătoare sărbătorilor de Paşte, românii au cumpărat online, cu cardul, produse şi servicii în valoare de 3,8 milioane euro, în creştere cu 50% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Media unei tranzacţii online a crescut, de asemenea, de la 87 euro, în primul trimestru din 2008, la 98 euro, în luna aprilie. Principalele produse şi servicii comercializate în această perioadă au fost cele din industria telecom, produse IT&C, cărţi,
În perioada premergătoare sărbătorilor de Paşte, românii au cumpărat online, cu cardul, produse şi servicii în valoare de 3,8 milioane euro, în creştere cu 50% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Media unei tranzacţii online a crescut, de asemenea, de la 87 euro, în primul trimestru din 2008, la 98 euro, în luna aprilie.
Principalele produse şi servicii comercializate în această perioadă au fost cele din industria telecom, produse IT&C, cărţi, jucării şi bilete la spectacole. Pachetele turistice şi biletele de avion au revendicat, de asemenea, o pondere importantă, acestea fiind însă achiziţionate în lunile anterioare pentru perioada ce include Paştele şi 1 mai.
„Produsele şi serviciile din turism, telecom şi IT aduc cea mai mare parte a veniturilor în general, indiferent de momentul anului. Până în acest moment, au prins cel mai bine la utilizatorul român de internet. Spre deosebire de anul trecut însă, de data aceasta cumpărăturile online de Paşte au inclus şi alte tipuri de produse, respectiv, cărţi şi jucării, produse pretabile pentru cadouri”, afirmă Carmen Sebe, Director General GECAD ePayment.
Sărbătorile de Paşte au adus, de asemenea, noi recorduri şi în ceea ce priveşte numărul tranzacţiilor. Potrivit statisticilor din sistemul ePayment, cele mai multe cumpărături s-au efectuat în perioada 15-