CEC, cea mai veche banca locala, aflata inca in proprietatea statului, va demara de la inceputul lunii viitoare un amplu proces de rebranding. Banca nu a prezentat pana la acest moment detalii privind noua imagine, numele si logo-ul urmand sa fie prezentate in cadrul unei ceremonii, care va fi organizata pe 6 mai la Palatul CEC din Bucuresti. Pe 7 mai, banca va organiza un concert in Piata George Enescu din Bucuresti, pentru a-si promova noua imagine. Intr-un interviu acordat ZF, Radu Ghetea, presedintele CEC, a aratat ca investitiile antrenate de procesul de rebranding s-ar putea ridica la 50 de milioane de euro, urmand sa fie esalonate pana in 2010. Din aceasta suma, doar 10% vor merge efectiv in promovarea noului brand, in timp ce grosul investitiilor vor fi canalizate catre reamenajarea unitatilor. Schimbarea de brand va fi reflectata la nivelul tuturor sucursalelor, care vor fi reamenanjate dupa standardele actuale de functionalitate. CEC opereaza in prezent o retea de circa 1.400 de unitati, cea mai mare din sistemul bancar local. Dintre acestea, 80 ar trebui sa fie incluse in prima faza a procesului de rebranding, pentru ca pana la sfarsitul anului numarul total al unitatilor incluse in programul de reamenajare sa urce la 600. CEC, cea mai veche banca locala, aflata inca in proprietatea statului, va demara de la inceputul lunii viitoare un amplu proces de rebranding. Banca nu a prezentat pana la acest moment detalii privind noua imagine, numele si logo-ul urmand sa fie prezentate in cadrul unei ceremonii, care va fi organizata pe 6 mai la Palatul CEC din Bucuresti. Pe 7 mai, banca va organiza un concert in Piata George Enescu din Bucuresti, pentru a-si promova noua imagine. Intr-un interviu acordat ZF, Radu Ghetea, presedintele CEC, a aratat ca investitiile antrenate de procesul de rebranding s-ar putea ridica la 50 de milioane de euro, urmand sa fie e