Centura de nord a Capitalei va avea patru benzi de circulatie incepand din noiembrie 2009, dupa finalizarea lucrarilor de extindere care au fost inaugurate miercuri, in prezenta ministrului Transporturilor, Ludovic Orban.
"Termenul de finalizare pentru cele trei tronsoane aflate in lucrari este de circa 18 luni, ceea ce inseamna ca la sfarsitul lui 2009 lucrarile se vor finaliza atat pe cele doua tronsoane in care se extinde la patru benzi centura existenta, cat si pe tronsonul care completeaza actuala centura", a declarat ministrul Transporturilor, citat de Rompres.
Lucrarile de extindere si de modernizare a centurii de nord a Bucurestiului vor costa 70 milioane de euro, acestea fiind impartite pe trei tronsoane, intre DN2 si DN1, acolo unde lucreaza compania romaneasca Romstrade, intre DN1 si DN1A, executantul fiind compania austriaca Alpine, si intre DN 1A si DN 7, lucrarile fiind atribuite companiei elene Aktor. Lucrarile de extindere a centurii de nord a Capitalei presupun largirea la patru benzi a soselei, construirea unui pasaj suprateran peste DN1 A si construirea legaturii intre DN7 si DN1 A.
Integral in Romania libera Centura de nord a Capitalei va avea patru benzi de circulatie incepand din noiembrie 2009, dupa finalizarea lucrarilor de extindere care au fost inaugurate miercuri, in prezenta ministrului Transporturilor, Ludovic Orban.
"Termenul de finalizare pentru cele trei tronsoane aflate in lucrari este de circa 18 luni, ceea ce inseamna ca la sfarsitul lui 2009 lucrarile se vor finaliza atat pe cele doua tronsoane in care se extinde la patru benzi centura existenta, cat si pe tronsonul care completeaza actuala centura", a declarat ministrul Transporturilor, citat de Rompres.
Lucrarile de extindere si de modernizare a centurii de nord a Bucurestiului vor costa 70 milioane de euro, acestea fiin