Porsche si-a extins cea de-a treia linie de modele, prin adaugarea modelului de top Cayenne Turbo S. Este vorba de cel mai puternic model Cayenne, propulsat de un motor biturbo V8 de 4,8 litri de 550 CP. Turbo S reprezinta raspunsul dat de Porsche cerintelor clientilor sai. Exista o cerere mare, in special pe noile piete in dezvoltare din Europa de Est si Asia, pentru SUV-uri exclusiv sportive, cu performante dinamice de top. In ciuda faptului ca Porsche a reusit sa-i ofere noului Turbo S performante si mai bune comparativ cu modelul Turbo (500 CP), cifrele de eficienta ale consumului pentru Turbo S sunt exact aceleasi cu cele pentru Cayenne Turbo.
Din exterior, Turbo S poate fi recunoscut datorita jantelor din aliaj SportPlus de 21 de inch, precum si datorita unui sistem sportiv de evacuare cu patru tevi din aluminiu turnat. Toate modelele seriei Turbo S au un sasiu care beneficiaza de suspensie hidraulica, fara a mai mentiona controlul de nivel al suspensiei si de garda la sol, impreuna cu Porsche Active Suspension Management (PASM) care este combinat cu Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC) si Servotronic, toate in dotare standard. Prin Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB) ca optiune, Porsche ofera discuri de frana ultra durabile fabricate din compus ceramic din fibra de carbon. La introducerea gamei 2009, acest disc de frana high tech - dezvoltat initial pentru sectorul de competitii motor sport - va deveni disponibil pentru prima data intr-un alt sector decat sectorul masinilor sport, adica in sectorul de elita al masinilor SUV de top.
Integral pe Autonews.ro Porsche si-a extins cea de-a treia linie de modele, prin adaugarea modelului de top Cayenne Turbo S. Este vorba de cel mai puternic model Cayenne, propulsat de un motor biturbo V8 de 4,8 litri de 550 CP. Turbo S reprezinta raspunsul dat de Porsche cerintelor clientilor sai. Exista o