În condiţiile în care gresia şi faianţa sunt preferatele multor oameni, să dezvolţi o afacere bazându-te pe marmură e un act de curaj. Totuşi, cu muncă şi perseverenţă, succesul poate veni repede.Marmura Product este o firmă care are ca domeniu de activitate tăierea, fasonarea şi finisarea pietrei (prelucrarea marmurii şi a granitului în obiecte de decoraţiuni interioare şi exterioare - scări, pavaje, trepte, balustrade - şi obiecte de artă funerară). „Afacerea a fost lansată în 1997, cu o investiţie iniţială de 4.000 de dolari într-un teren de 2.000 mp. La momentul respectiv, ştiam doar că dorim să facem producţie. Faptul că am ales marmura a fost o întâmplare“, a declarat Mihai Bărdinici, administratorul societăţii, care a explicat că Marmura Product e o afacere de familie, cu trei asociaţi - tată şi doi fii (Vasile, Ştefăniţă şi Mihai Bărdinici).
Greutăţile afacerii La momentul respectiv, domeniul de activitate era încă la început în Oltenia, aşa că informaţiile necesare afacerii le-au cules de pe internet, iar primele utilaje (cu randament scăzut, dar precizie bună) le-au făcut singuri. „Nimic nu e uşor. Orice problemă rezolvată naşte alte două. Mereu doreşti să creşti calitatea, producţia şi constaţi că tot ceea ce ai făcut azi e depăşit“, a spus Mihai Bărdinici. În plus, personal calificat tânăr pentru acest domeniu nu există. „Încercăm să-i calificăm la locul de muncă, dar uneori nivelul scăzut de pregătire din şcoală te face să nu obţii performanţe. În plus, oameni dispuşi să muncească sunt puţini. Unii nu se duc la muncă, se duc la serviciu“, a precizat Bărdinici. Cu toate acestea, dezvoltarea a fost treptată, cu profituri mici, dar constante, iar în ultimii patru-cinci ani, cifra de afaceri s-a dublat anual. Secretul succesului a constat în multă muncă, perseverenţă şi noroc. „Nu banii sunt cei mai importanţi. Banii îi faci, iar cu ei faci alţi