- Politic - nr. 85 / 2 Mai, 2008 Marti, 29 aprilie, in Targu-Mures a fost inaugurat, in prezenta primarului Dorin Florea si a sefilor institutiilor locale si judetene, Centrul de Management pentru Situatii de Criza, primul de acest fel din Romania, un serviciu complet, care reuneste in aceeasi structura toate serviciile de urgenta din judet: Politie, Jandarmerie, Ambulanta, Pompieri, Politie Comunitara. Sediul nou-nout este amplasat in centrul orasului (intre Posta mare si CEC), unde, in permanenta, 5 coordonatori specialisti si 8 operatori ai numarului de urgenta 112 stau la dispozitia targumuresenilor care apeleaza in legatura cu probleme de mentinere a ordinii si linistii publice si aspecte vizand viata si integritatea persoanei. Centrul este dotat cu aproape 90 de camere de luat de ultima generatie, din care, deocamdata, functioneaza doar douasprezece, acestea urmarind 24 din 24 de ore principalele intersectii din oras. Urmatoarele 30 de camere de luat vederi vor functiona in preajma scolilor, pentru a supraveghea orice miscare suspecta care ar putea periclita siguranta elevilor, iar restul de pana la 90 de camere vor impanzi orasul pe toata suprafata lui. Supravegherea video este de o fidelitate uimitoare, mergand pana la cele mai mici detalii. Orice miscare este clar observata, asa ca…aviz amatorilor de acte antisociale. Pe langa supravegherea video, Centrul de Management pentru Situatii de Criza din Targu-Mures inglobeaza si alte sisteme: preluarea apelurilor de urgenta, localizarea si monitorizarea vehiculelor apartinand serviciilor de urgenta, sistemul de comunicatii, de alarmare (cu aplicatii in monitorizarea obiectivelor fixe impotriva efractiilor, a incendiilor, a scurgerilor de gaze, defectiunilor tehnice, dar si in cazul telemedicinei, pentru monitorizarea on-line si off-line la domiciliu a pacientilor bolnavi cronic. Prefectul judetului va avea la