Yahoo! ar putea anunta saptamana viitoare semnarea unui acord publicitar cu Google, prin care rezultatele cautarilor prin Yahoo Websearch ar contine mesaje publicitare Google, a declarat o sursa avizata pentru Reuters, preluat de NewsIn.
Intr-o perioada in care Yahoo incearca sa scape de oferta de preluare ostila venita din partea gigantului informational Microsoft, Yahoo si Google discuta un acord non-exclusiv despre care cele doua companii cred ca va primi aprobarea autoritatilor de reglementare a pietei, a declarat pentru Reuters o sursa avizata.
Microsoft analizeaza posibilitatea transformarii ofertei nesolicitate intr-o oferta ostila de preluare, iar actionarii si managementul Yahoo repeta de multe luni ca valoarea sa este cu mult peste oferta Microsoft.
Microsoft a oferit 44,6 miliarde dolari atunci cand a anuntat intentia sa, la inceputul lunii februarie. Yahoo! ar putea anunta saptamana viitoare semnarea unui acord publicitar cu Google, prin care rezultatele cautarilor prin Yahoo Websearch ar contine mesaje publicitare Google, a declarat o sursa avizata pentru Reuters, preluat de NewsIn.
Intr-o perioada in care Yahoo incearca sa scape de oferta de preluare ostila venita din partea gigantului informational Microsoft, Yahoo si Google discuta un acord non-exclusiv despre care cele doua companii cred ca va primi aprobarea autoritatilor de reglementare a pietei, a declarat pentru Reuters o sursa avizata.
Microsoft analizeaza posibilitatea transformarii ofertei nesolicitate intr-o oferta ostila de preluare, iar actionarii si managementul Yahoo repeta de multe luni ca valoarea sa este cu mult peste oferta Microsoft.
Microsoft a oferit 44,6 miliarde dolari atunci cand a anuntat intentia sa, la inceputul lunii februarie.