Agenţia de media buying şi planning Tempo Media a fost achiziţionată de grupul britanic de marketing şi comunicare Aegis, a anunţat, ieri, un comunicat al companiei. În urma achiziţiei,
Agenţia de media buying şi planning Tempo Media a fost achiziţionată de grupul britanic de marketing şi comunicare Aegis, a anunţat, ieri, un comunicat al companiei. În urma achiziţiei, numele agenţiei va fi schimbat în Vizeum, reţeaua de media a grupului prezentă în alte 42 de ţări.
Tempo Media a fost, iniţial, o divizie a firmei de publicitate full service, Tempo Advertising, deţinută de Dragoş Grigoriu, unul dintre "veteranii" publicităţii româneşti. În august 2007, divizia a căpătat personalitate juridică. Valoarea tranzacţiei nu a fost oficializată, dar comunicatul precizează că Tempo Media are active de 1,3 milioane de euro.
Printre clienţii agenţiei se numără Tuborg, Carlsberg, Skol, Orangina, Granini, Alka, Nutline, Băneasa, Boom, Cetelem şi Kiwi Finance. Contactat de "Adevărul", Dragoş Grigoriu a refuzat orice comentariu.
Conform datelor de la Registrul Comerţului, Tempo Media este deţinută, în totalitate, de Elamcero Ltd., un off-shore din Cipru. Grupul Aegis este prezent în România prin compania de cercetare de piaţă Synovate şi agenţia de media digitală Carat.
"Datorită mărimii populaţiei şi a creşterii economice, România va deveni una dintre principalele atracţii pentru mulţi advertiseri din Europa de Sud-Est", a declarat Robert Lerwill (foto), CEO Aegis. Conform comunicatului, piaţa de publicitate din România a înregistrat creşteri de venituri spectaculoase de la 230 milioane de dolari, în 2003, la 690 milioane de dolari, în 2007. Pentru 2009, se estimează că piaţa va atinge un miliard de dolari.