Până acum partea de vest a Capitalei a fost ţinta preferată a dezvoltatorilor de parcuri industriale, în special în apropiere de autostrada Bucureşti - Piteşti. Un studiu al companiei de consultanţă imobiliară Colliers International România arată că această zonă este cea mai propice dezvoltărilor viitoare de parcuri industriale, şi din cauza faptului că preţurile la terenuri din zona de nord sunt prea mari pentru investitorii de pe acest segment de piaţă.
În aceste condiţii nord-vestul Bucureştiul ar putea deveni atractiv tocmai pentru că săptămâna trecută au început lucrările la două tronsoane din partea de nord a actualei centuri, dar şi realizarea unei legături între DN7 şi DN1A. Investiţia pentru aceste lucrări se ridică la 50 de milioane de euro.
În aceste zone se află trei parcuri industriale: Chitila Logistic Park, livrat anul trecut şi care are o suprafaţă de 3.500 de metri pătraţi, Bucharest Distribution Park, dezvoltat de fondul de investiţii austriac Immoeast şi Rostock 2000.
După cum subliniază analiştii de la Colliers nordul va deveni atractiv pentru astfel de investiţii abia după ce autostrada A3 va fi finalizată. (A.G.)
Până acum partea de vest a Capitalei a fost ţinta preferată a dezvoltatorilor de parcuri industriale, în special în apropiere de autostrada Bucureşti - Piteşti. Un studiu al companiei de consultanţă imobiliară Colliers International România arată că această zonă este cea mai propice dezvoltărilor viitoare de parcuri industriale, şi din cauza faptului că preţurile la terenuri din zona de nord sunt prea mari pentru investitorii de pe acest segment de piaţă.
În aceste condiţii nord-vestul Bucureştiul ar putea deveni atractiv tocmai pentru că săptămâna trecută au început lucrările la două tronsoane din partea de nord a actualei centuri, dar şi realizarea unei legături între DN7 şi DN1A. Investiţia pentru aceste