Trenul de epocă „Dracula Expres” a mers sâmbătă, pentru prima oară de la inaugurare, pe ruta Braşov - Întorsura Buzăului. Peste o sută de persoane au făcut această călătorie, majoritatea pensionari, însoţiţi de preşedintele Consiliului Judeţean Braşov, Aristotel Căncescu. Garnitura a staţionat în gara Întorsura Buzăului aproape două ore, timp în care a putut fi vizitată şi de către locuitorii oraşului covăsnean. „Dracula Expres” are trei vagoane cu câte 80 de locuri, care sunt tractate de două locomotive cu abur, recondiţionate la iniţiativa Consiliului Judeţean Braşov. Ambele locomotive sunt foarte vechi, una a fost fabricată în anul 1922, în Germania, ca unicat european, iar a doua în 1934, la uzinele Malaxa din Bucureşti. De asemenea, fiecare dintre cele trei vagoane din componenţa trenului turistic are istoria sa. Primul, fabricat în 1934 pentru regele Carol al-II-lea la uzina Astra din Arad, era folosit ca vagon-salon pentru călătoriile regelui. Al doilea vagon a fost fabricat la Milano, în Italia, în anul 1924, iar ultimul a funcţionat în garnitura celebrului tren Orient Express care a circulat în perioada interbelică. Restaurarea vagoanelor şi a locomotivelor a costat 600 de milioane de lei, sumă alocată de la bugetul Consiliului Judeţean Braşov. Locuitorii oraşului Întorsura Buzăului s-au declarat încântaţi de acest tren şi spun că vor propune administratorilor trenului să introducă o cursă turistică permanentă pe acest traseu pentru fiecare sfârşit de săptămână, întrucât zona este excepţional de frumoasă.
Calea ferată Braşov - Întorsura Buzăului este una dintre cele mai vechi din ţară, de la inaugurarea sa urmând să se împlinească în această vară 77 de ani. Construirea căii ferate a început în anul 1923, din staţia Hărman, iar aceasta ar fi trebuit să facă legătura între Braşov şi Bucureşti, prin Buzău. Însă, lucrările s-au oprit în anul 1931 la Întor