Avansarea la locul de muncă înseamnă mai multă apreciere, responsabilităţi mai mari şi un salariu mai bun. De aceea, promovarea la serviciu este visul oricărui angajat.Pentru a avea succes la serviciu, nu trebuie să staţi cu braţele încrucişate, aşteptând propunerea de avansare, ci, dimpotrivă, trebuie să acţionaţi. Potrivit specialiştilor în resurse umane, cheia succesului este productivitatea în muncă. Pentru a fi avansaţi în funcţie, e nevoie să demonstraţi că sunteţi productivi. Trebuie să aveţi răbdare şi să respectaţi anumiţi paşi. În primul rând, fiţi foarte atenţi la ceea ce vi se cere. „Cu cât ştiţi mai bine ceea ce vrea şeful de la dumneavoastră, cu atât puteţi promova mai repede“, notează specialiştii în carieră de la elady.ro.
Stabiliţi-vă priorităţile! Trebuie să demonstraţi că sunteţi capabili să identificaţi cele mai importante lucruri care trebuie făcute. „Gândiţi-vă ce trebuie să faceţi mai întâi, ce este mai important“, este sfatul specialiştilor mai sus-menţionaţi. După ce aţi analizat foarte bine tot ce aveţi de făcut, vă puteţi pune întrebarea care dintre sarcinile pe care le aveţi de făcut va aduce un beneficiu companiei în care lucraţi şi neîndeplinirea cărei sarcini vă va produce numai rău. Odată stabilite priorităţile, trebuie însă şi rezolvate în totalitate. „Rezolvarea rapidă a sarcinilor pe care le aveţi de îndeplinit va atrage cu siguranţă atenţia şefilor şi promovarea mult dorită. Dacă acordaţi timpul necesar rezolvării fiecărei sarcini, rezultatele pe care le veţi avea vor vorbi în numele dumneavoastră“, notează www.elady.ro. Totuşi, nu întreceţi măsura, astfel încât să faceţi greşeli.
„Asiguraţi-vă că sunteţi văzut ca un angajat-model“ Pentru că atitudinea la locul de muncă este extrem de importantă, asiguraţi-vă că activităţile dumneavoastră profesionale sunt impecabile şi că reuşiţi să vă impuneţi ca lider. „Asiguraţi