Modelul Logan Pick-Up, care a fost lansat în această primăvară în România, va trece graniţa în acest an numai către Bulgaria şi Turcia. Deşi Automobile Dacia avea planuri mari pentru acest model în 2008, exportul va fi posibil numai către cele două state amintite din cauza capacităţii reduse de producţie. Conform Automotive News Europe, recenta grevă de pe platforma industrială de la Mioveni a dat peste cap planurile producătorului autohton care se vede nevoit să î�
Modelul Logan Pick-Up, care a fost lansat în această primăvară în România, va trece graniţa în acest an numai către Bulgaria şi Turcia. Deşi Automobile Dacia avea planuri mari pentru acest model în 2008, exportul va fi posibil numai către cele două state amintite din cauza capacităţii reduse de producţie.
Conform Automotive News Europe, recenta grevă de pe platforma industrială de la Mioveni a dat peste cap planurile producătorului autohton care se vede nevoit să îşi schimbe strategia din mers. Fiind construit pe aceeaşi platformă ca şi Logan VAN şi MCV, şi pentru că breakul se vinde foarte bine, Dacia este obligată să renunţe la o creştere a capacităţii pentru camionetă pentru a satisface cererea pentru MCV.
Cele aproximativ 20.000 de unităţi pierdute din cauza grevei sunt principalul motiv pentru care Lgan Pick-Up nu va putea atinge pieţele preconizate. Conform purtătorului de cuvânt al Dacia, Silviu Sepciu, producătorul „încearcă să dea prioritate producţiei MCV”.
Având în vedere că breakul aduce şi profituri mai mari producătorului din Mioveni decât camioneta existând posibilitatea de a fi configurat şi accesorizat în mai multe moduri, opţiunea celor de la Dacia este logică.
Data: 5 mai 2008
Sursa: Automotive News Europe